Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE ZWROTY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy kupna bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.

Aby skorzystać z przysługującego prawa, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. mailowo biuro@swierzb24.pl. Mogą Państwo wykorzystać w tym celu FORMULARZ REKLAMACJI, lecz nie jest to wymagane przepisami prawa. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, rzeczy (z wyjątkiem kosztów odesłania produktu), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przelewem bankowym na wskazany w mailu/formularzu Państwa numer konta bankowego.

Wady ukryte. Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte, mogą Państwo skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem lub ogólnych i szczegółowych przepisach prawnych obowiązujących na terenie Polski i Unii Europejskiej. Aby reklamacja została rozpatrzona, prosimy dołączyć do zwracanego produktu dokument zakupu (paragon lub fakturę) oraz wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI


USZKODZENIE PRZESYŁKI

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania i przypuszczasz, że zamówiony produkt został uszkodzony, odbierz ją od kuriera, lecz poproś o możliwość otwarcia jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody oraz jeśli to możliwe wykonaj zdjęcia uszkodzeń. Skan protokołu oraz zdjęcia wyślij do nas pisząc na adres biuro@swierzb24.pl nie później niż w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. W temacie wiadomości wpisz "REKLAMACJA" oraz numer zamówienia. W nieprzekraczalnym terminie 14 dni (licząc od daty otrzymania zwrotu towaru) określimy nasze stanowisko w sprawie reklamacji. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, reklamacja z tytułu uszkodzenia przesyłki nie zostanie uznana. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Procedury reklamacji i zwrotu realizowane są zgodnie z Regulaminem sklepu oraz aktualnie obowiązującymi przepisami.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza akceptację zamieszczania w Państwa przeglądarce plików cookies.

Zamknij